Home / News  / Ostatnie godziny głosowania! Dlaczego marka Denley powinna otrzymać Ekomersy 2017?

Ostatnie godziny głosowania! Dlaczego marka Denley powinna otrzymać Ekomersy 2017?

Jeszcze tylko dziś możesz oddać głos w konkursie Ekomersy 2017

Marka Denley w tegorocznej edycji nominowana jest w trzech kategoriach: „Ekspansja zagraniczna”, „Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych – duży sklep” i „Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku”.

Dziś odpowiadamy na pytanie, dlaczego marka Denley powinna otrzymać Ekomersy 2017.

 

– Wykorzystanie serwisów społecznościowych przez markę Denley dzieli się na trzy aspekty. Pierwszym z nich jest pozyskiwanie wiedzy o Klientach, ich zainteresowaniach, preferencjach zakupowych i reakcjach na content. Na tym etapie monitorujemy media społecznościowe, poszczególne branżowe frazy oraz pytamy Klientów bezpośrednio, np. poprzez ankiety newsletterowe, konkursy, komentarze i udział w dyskusjach na forum. Stale poszukujemy i uzupełniamy naszą pracę o nowe narzędzia marketingowe. Chcemy jak najlepiej zrozumieć naszych klientów, dlatego korzystamy m.in. z marketing automations – Magdalena Nowacka, dyrektor marketingu w firmie Denley, argumentuje nominację w kategorii „Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych – duży sklep”

 

Wiemy, że nasi Klienci wybierają i kupują ubrania z najróżniejszych względów. Chcą poczuć się i wyglądać w określony sposób a do tego mieć pewność, że ich zamówienie będzie dostarczone szybko a zwroty lub reklamacje nie będą stanowiły problemu.

 

Drugi aspekt stanowi produkt, który jest odpowiedzią na te pytania. – Wiemy, że nasi Klienci wybierają i kupują ubrania z najróżniejszych względów. Chcą poczuć się i wyglądać w określony sposób, a do tego mieć pewność, że ich zamówienie będzie dostarczone szybko a zwroty lub reklamacje nie będą stanowiły problemu. Trzeci aspekt to sposób przekazu, budowanie relacji między marką a Klientem. Staramy się, żeby był jak najbardziej wielokanałowy, stąd powstanie m.in. portalu Denley News z aktualnościami dotyczącymi marki, codziennych postów na blog.denley.pl, budowa relacji z influencerami, przekazywanie Ambasadorom dostępów na Snapchacie, zorganizowanie akcji Metamorfozy z Denley na Youtube, czy publikacja zdjęć z bieżących sesji zdjęciowych na Pintereście. Każdego dnia publikujemy co najmniej 4 posty na Facebooku i nagradzamy najaktywniejszych fanów. W tym roku rozpoczęliśmy działania również na rosyjskim portalu vk.com. Naszą komunikację wdrażamy łącznie w sześciu krajach – Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja, Ukraina, Anglia – dodaje Magdalena Nowacka.

 

Podstawą kultury organizacyjnej marki i wizerunku Denley jest dbałość o rozwój.

 

Jeśli chodzi o kategorię „Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku”… – Podstawą kultury organizacyjnej marki i wizerunku Denley jest dbałość o rozwój. W ciągu ostatnich lat marka Denley położyła nacisk na efektywną reklamę i promocję firmy oraz jej wizerunku, wykorzystując różne kanały, m.in. telewizję, prasę, radio, internet, zwłaszcza social media. Akcje promocyjne, które pojawiają się dwa razy w tygodniu komunikowane są przy szerokim wykorzystaniu mediów – marketing automations, newsletter oraz Facebook. W sumie kilkadziesiąt kampanii reklamowych miesięcznie na różnych kanałach. Pozwala to skuteczne wpłynąć na budowę wizerunku marki i stale zwiększać jej świadomość wśród Klientów nie tylko w Polsce, ale na wszystkich funkcjonujących rynkach zagranicznych (Niemcy, Czechy, Słowacja, Ukraina, Anglia). Oprócz tego rodzaju działań Denley jest również stałym uczestnikiem cenionych eventów i konferencji. Dobrą tradycją jest działalność charytatywna. Od lat wspierane są m. in.: Fundacja Dżentelmentów, Fundacja Dobra Nadzieja oraz schronisko dla bezdomnych zwierząt z Zielonej Góry. Pracownicy aktywnie angażują się w cykliczne zbiórki najpotrzebniejszych produktów i rodzinne wyprowadzanie psów ze schroniska. Do wspólnych akcji angażujemy również fanów na naszych social mediach – tłumaczy Magdalena Nowacka.

 

Swoją długofalową strategię międzynarodowej ekspansji opieramy na konsekwentne budowanie świadomości marki i wypełnianiu nisz na danym rynku.

 

Wreszcie uzasadnienie ostatniej kategorii, czyli „Ekspansja Zagraniczna”. – Swoją długofalową strategię międzynarodowej ekspansji opieramy na konsekwentne budowanie świadomości marki i wypełnianiu nisz na danym rynku. Pokazujemy naszym Klientom, że jesteśmy marką globalną. Gwarantujemy wszystkim, bez względu na kraj szybkość obsługi i kontakt z Działem Obsługi Klienta, łatwość reklamacji, zwrotów i wymian. W ciągu dziewięciu lat działalności firmy rozpoczęliśmy eksport towarów do Niemiec i Czech. W 2017 roku otworzyliśmy sklepy online na Słowacji, Ukrainie i Anglii. Wszystkie debiuty były bardzo udane. Do końca I-wszego kwartału 2018 roku planujemy rozpoczęcie sprzedaży w kolejnych sidmiu: Włoszech, Francji, Hiszpanii, Rumunii, Bułgarii, na Litwie i Węgrzech. Na każdym rynku oferujemy pełen asortyment produktowy, czyli odzież męską, damską oraz akcesoria, w sumie ponad 7000 modeli. Działania promocyjne są skoncentrowane na komunikacji internetowej. Aktualnie poszukujemy nowych rynków i prowadzimy analizy w czterech krajach – podsumowuje dyrektor marketingu.

BRAK KOMENTARZY

NAPISZ KOMENTARZ